Er du forberedt på ny arveavgift? Våre rådgivere kan hjelpe deg! Les mer

Lønn og administrative rutiner

For ledere av små og mellomstore bedrifter, kan det å skulle måtte holde orden på sine ansattes lønn, sykefravær, reiseregninger o.s.v., ekstremt tidkrevende. Det kan vi i WePe gjøre noe med.

Vi har spesialkompetanse innenfor lønnskjøring og bistår på områder som;

  • Lønn
  • Timeregistrering
  • Reiseregning
  • Fravær/sykemeldinger/refusjon
  • Ansettelseskontrakter og andre avtaler
  • Låneavtaler (ansatte og aksjonærer)
  • Pensjon og forsikringer

Vi har også samarbeidspartnerne innenfor HR og HMS-arbeid, som kan tilby:

  • Medarbeidersamtaler
  • Personalhåndbok
  • HMS-kort på bygge- og anleggsplasser
  • Bistand i endringsprosesser ved ansettelse, nedbemanning og permitteringer

Ta kontakt med oss, så tar vi en prat om hvordan vi kan gjøre arbeidsdagen din smidigere.

Bloggen
to top

opp